Uus andmebaasitarkvara

Andmebaasi algusseValdkonnadTabeliduues andmebaasisnew database





Kodulehek<!--

Muuda tekst väiksemaksMuuda tekst suuremaks

-->



<!--->-->

Andmebaasi algusse

- Valdkonnad

- Tabelid
















RL0442: RAHVASTIK RAHVUSE, EMAKEELE, KODAKONDSUSE, SOO, VANUSERHMA JA ELUKOHA JRGI, 31. DETSEMBER 2011



Mõisted ja metoodika  
Märkused  

Üldinfo  


 



Vali muutujast soovitud väärtused     Näpunäited













































































Elukoht

 Valida kõik
 Tühistada valikud

Sugu

 Valida kõik
 Tühistada valikud

Vanuserhm

 Valida kõik
 Tühistada valikud

Rahvus

 Valida kõik
 Tühistada valikud

Kokku:6.
Valitud:

Kokku:3.
Valitud:

Kokku:6.
Valitud:

Kokku:61.
Valitud:


Kogu Eesti
Linnalised asulad
Maa-asulad
Linnad
..Tallinn
Vallad

Muuta akna laiust


Mehed ja naised
Mehed
Naised

Muuta akna laiust


Vanuserhmad kokku
0-14
15-29
30-49
50-64
65 ja vanemad

Muuta akna laiust


Rahvused kokku
Araablane
Armeenlane
Aserbaidaan
Austraallane (ingliskeelne)
Avaar
Bakiir
Bulgaarlane
Eestlane
Gagauus
Grusiin
Hiinlane
Hindu
Hispaanlane
Hollandlane
Iirlane
Ingerisoomlane
Inglane
Isur
Itaallane
Jaapanlane
Juut
Karjalane
Kasahh
Komi
Korealane
Kreeklane
Leedulane
Lesgi
Ltlane
Mari
Moldovlane
Mordvalane
Norralane
Osseet
Poolakas
Portugallane
Prantslane
Roma (mustlane)
Rootslane
Rumeenlane
Sakslane
Soomlane
Taanlane
Taatlane
Tadikk
Tatarlane
Tehh
Teteen
Tuva
Trklane
Udmurt
Ukrainlane
Ungarlane
Usa ameeriklane
Usbekk
Valgevenelane
Venelane
Vepslane
Muud rahvused
Rahvus teadmata

Muuta akna laiust

Otsing Otsida tekstis
rea algusest

Otsing Otsida tekstis
rea algusest

Otsing Otsida tekstis
rea algusest

Otsing Otsida tekstis
rea algusest

Kodakondsus

 Valida kõik
 Tühistada valikud

Emakeel

 Valida kõik
 Tühistada valikud
 

Kokku:6.
Valitud:

Kokku:10.
Valitud:
 


Kodakondsus kokku
Eesti kodakondsus
Venemaa kodakondsus
Muu riigi kodakondsus
Kodakondsus mramata
Kodakondsus teadmata

Muuta akna laiust


Emakeel kokku
Rahvuskeel
Muu emakeel
..eesti keel
..vene keel
..ukraina keel
..inglise keel
..soome keel
..muu keel
Emakeel teadmata

Muuta akna laiust
 

Otsing Otsida tekstis
rea algusest

Otsing Otsida tekstis
rea algusest
 

Vali vähemalt üks väärtus nii märgistatud muutujast vali vähemalt üks väärtus



Tabelis on 395280 andmeelementi (6588 rida ja 60 veergu)
Kogu tabeli salvestamine.











Andmeesituseks ekraanil tuleb valida vähem kui 3000 rida ja 100 veergu.

Valitud andmeridu



 
Valitud andmeveerge



Vali esitusviis ja vajuta     





Tabel ekraanil, vorm 1
Tabel ekraanil, vorm 2
PC-Axis (.px)
Excel (.xls)
Tekstifail (.txt)
Tabeldieraldusega pealkirjaga tekst (.csv)
Tabeldieraldusega pealkirjata tekst (.csv)
Semikooloneraldusega pealkirjaga tekst (.csv)
Semikooloneraldusega pealkirjata tekst (.csv)
Html (.htm)
dBase (relatsiooniline)
dBase (GIS)     













#modal
display: none;
box-sizing: border-box;
position: fixed;
top: 50%;
left: 50%;
right: auto;
bottom: auto;
transform: translate(-50%, -50%);
max-height: 100%;
width: 320px;
max-width: calc(100% - 40px);
z-index: 1010;
background-color: #fff;
border: 1px solid #000;
font-family: Arial;
font-size: 10pt;
overflow-y: auto;

#modal-inner
box-sizing: border-box;
padding: 0 20px 10px 20px;

#modal-et, #modal-en
display: none;

#modal h1
font-size: 12pt;
margin-top: 1.5em;
margin-right: 70px;
color: #b22f16;

#modal input
font-size: 10pt;

#modal-overlay
display: none;
box-sizing: border-box;
z-index: 1000;
position: fixed;
top: 0;
left: 0;
width: 100%;
height: 100%;
background-color: rgba(0,0,0,0.8);

#modal-close
position: absolute;
top: 20px;
right: 20px ;

#modal.visible, #modal-et.visible, #modal-en.visible, #modal-overlay.visible
display: block;





var urlParams = ;
var urlParamsParts = document.location.search.substr(1).split('&');
urlParamsParts.forEach(function callback(value, index, array)
urlParamParts = value.split('=');
urlParams[urlParamParts[0]] = urlParamParts[1];
);
var modal = document.querySelector("#modal");
var modalEt = document.querySelector("#modal-et");
var modalEn = document.querySelector("#modal-en");
var modalLinkEt = document.querySelector("#modal-link-et");
var modalLinkEn = document.querySelector("#modal-link-en");
var modalOverlay = document.querySelector("#modal-overlay");
var modalClose = document.querySelector("#modal-close");
if (urlParams.lang && (urlParams.lang == '1' || urlParams.lang == '2') && modal && modalOverlay && modalClose)

if (document.cookie.indexOf('modalClosed=') == -1)
if (urlParams.lang == '1')
modalEn.classList.toggle("visible");
modalClose.value = 'Close';

else

if (urlParams.ma) urlParams.ma == 'VK09')
urlParams.ma = 'VK12';

else if (urlParams.ma == 'VK01')
urlParams.ma = 'VK14';

else if (urlParams.ma == 'VK095')
urlParams.ma = 'VK16';

else if (urlParams.ma == 'VK31')
urlParams.ma = 'VK18';

else if (urlParams.ma == 'VK02')
urlParams.ma = 'VK22';

else if (urlParams.ma == 'VK04')
urlParams.ma = 'VK24';

else if (urlParams.ma == 'VK05')
urlParams.ma = 'VK26';

else if (urlParams.ma == 'VK06')
urlParams.ma = 'VKT10';

else if (urlParams.ma == 'VK061')
urlParams.ma = 'VKT12';

else if (urlParams.ma == 'VK062')
urlParams.ma = 'VKT14';

else if (urlParams.ma == 'VK063')
urlParams.ma = 'VKT16';

modalLinkEt.href = modalLinkEt.href + '&DataSetCode=' + urlParams.ma;

modalEt.classList.toggle("visible");
modalClose.value = 'Sulge';

modal.classList.toggle("visible");
modalOverlay.classList.toggle("visible");

modalClose.addEventListener("click", function()
var d = new Date();
var cvalue = d.getTime();
d.setTime(d.getTime() + (3*24*60*60*1000));
var expires = "expires="+ d.toUTCString();
document.cookie = "modalClosed=" + cvalue + ";" + expires + ";path=/";
modal.classList.toggle("visible");
modalOverlay.classList.toggle("visible");
);

Popular posts from this blog

ParseJSON using SSJSUsing AMPscript with SSJS ActivitiesHow to resubscribe a user in Marketing cloud using SSJS?Pulling Subscriber Status from Lists using SSJSRetrieving Emails using SSJSProblem in updating DE using SSJSUsing SSJS to send single email in Marketing CloudError adding EmailSendDefinition using SSJS

Кампала Садржај Географија Географија Историја Становништво Привреда Партнерски градови Референце Спољашње везе Мени за навигацију0°11′ СГШ; 32°20′ ИГД / 0.18° СГШ; 32.34° ИГД / 0.18; 32.340°11′ СГШ; 32°20′ ИГД / 0.18° СГШ; 32.34° ИГД / 0.18; 32.34МедијиПодациЗванични веб-сајту

19. јануар Садржај Догађаји Рођења Смрти Празници и дани сећања Види још Референце Мени за навигацијуу