Izađi i bori se – Muzika moje mladosti Mi smo bili padavišari i izlazili smo u Prostor i KST, išli na demonstracije protiv Miloševića i mrzeli dizele Post navigation 1 comment on “Izađi i bori se – Muzika moje mladosti”






Skip to content



















Pratite nas!













lg



httpool_src = 'https://sad.httpool.com/js.ng/site=yudominomagazin&targetsite=yudominomagazin&AdSize=970x250&PagePos=7';
now = new Date();
var ran = "" + now.getTime();
document.write (''+'ipt>');











Izađi i bori se – Muzika moje mladosti




Mi smo bili padavišari i izlazili smo u Prostor i KST, išli na demonstracije protiv Miloševića i mrzeli dizele



Podsetnik muzike moje mladosti, pošto kreteni hoće da nas vrate u prošlost!

Za vreme devedesetih mogli ste da budete ili dizelaš kreten koji se loži na Srbiju i rat protiv mudžahedina i da izlazite u Zvezdu i Klub Košava kada niste na ratištu, ili da budete padavičar i da idete u KST, Akademiju, Prostor i na mitinge protiv Miloševića i rata. E pa mi smo bili padavičari! Evo vam ga brzi podsetnik padavičarske muzike moje mladosti. 

 

Azra – A šta da radim


 

Električni orhazam – Zlatni papagaj


 

Haustor – Šejn


 

Šarlo Akrobata – Niko kao ja


 

Idoli – Maljčiki


 

EKV – Krug


 








1 comment on “Izađi i bori se – Muzika moje mladosti”




  1. mila kaže:



    :)))) to je bila muzika…to je muzika kada sam imala 15.godina slusala ,i danas posle nekih 10.godina znam svaku pesmu i svaku rec…neverovatno super ste…



    Odgovori


Ostavite Komentar Odustani od odgovora


Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *





































/* */

/* */

jQuery(document).ready(function($)

"use strict";

var nav = jQuery("#navbarNavDropdown");
var wrapper = jQuery("#wrapper-navbar");

jQuery("#wrapper-navbar").headroom(
"offset": 63,
"tolerance": 5,
"classes":
"initial": "animated",
"pinned": "slideDown",
"unpinned": "slideUp"
,

// Do not hide if dropdown is open!
"onUnpin": function()
if ( nav.hasClass("show"))
wrapper.removeClass("slideUp");
wrapper.addClass("slideDown");

else
wrapper.addClass("slideUp");
wrapper.removeClass("slideDown");

,

);
);

Popular posts from this blog

ParseJSON using SSJSUsing AMPscript with SSJS ActivitiesHow to resubscribe a user in Marketing cloud using SSJS?Pulling Subscriber Status from Lists using SSJSRetrieving Emails using SSJSProblem in updating DE using SSJSUsing SSJS to send single email in Marketing CloudError adding EmailSendDefinition using SSJS

Кампала Садржај Географија Географија Историја Становништво Привреда Партнерски градови Референце Спољашње везе Мени за навигацију0°11′ СГШ; 32°20′ ИГД / 0.18° СГШ; 32.34° ИГД / 0.18; 32.340°11′ СГШ; 32°20′ ИГД / 0.18° СГШ; 32.34° ИГД / 0.18; 32.34МедијиПодациЗванични веб-сајту

19. јануар Садржај Догађаји Рођења Смрти Празници и дани сећања Види још Референце Мени за навигацијуу